Startsidan -   Mina covers -   Om mig och bloggen - Följ mig på bloglovin   bloglovin

Min Tisdag

Tänkte bara kasta in lite uppdatering och berätta kort om min dag. Imorse när jag vaknade så var jag så duktig att jag faktiskt satte mig och pluggade med engelska. Jag skrev ett manus från en scen ur en bok jag nyligen läst. Sen vid tre tiden så åkte jag till T-centralen där jag träffade mamma. Vi skulle gå till banken och skaffa bankkort till mig men de hade tyvärr stängt så då åkte vi till fältöversten istället och kollade på lite kläder. Sen kom pappa dit och då åkte vi till lägenheten. Imorgon ska jag rulla ner på stan och träffa Ana och kanske Marre. Vi ska shööööpppaaa. Ha det bra! Mer uppdatering blir det imorgon. God natt! :)


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer mot mot, mina vänner eller någon annan publiceras inte. Om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera så får jag se om jag är villig att göra det. Har du något att fråga mig så kan du självklart skriva det här i kommentarsrutan, annars kan du kontakta mig på: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback