Startsidan -   Mina covers -   Om mig och bloggen - Följ mig på bloglovin   bloglovin

Mobilinlägg

För det första vill jag säga förlåt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen. Men jag tänkte kasta in ett litet inlägg om gårdagen. På morgonen fick jag veta att jag hade fått mvg på fysikprovet och alla rätt på en SO-diagnos vilket gjorde mig riktigt glad. Resten av dagen var bra och mysig. Efter skolan åkte jag och Klara till Sats. Jag slog mina rekord i distans på vissa av sakerna vi tränade, woho. På kvällen när jag kom hem så hade surfpaketet till min nya mobil aktiverats så äntligen kan jag mobilblogga!

 


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer mot mot, mina vänner eller någon annan publiceras inte. Om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera så får jag se om jag är villig att göra det. Har du något att fråga mig så kan du självklart skriva det här i kommentarsrutan, annars kan du kontakta mig på: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback