Startsidan -   Mina covers -   Om mig och bloggen - Följ mig på bloglovin   bloglovin

Vad ska jag önska mig?

Insåg för några dagar sen att jag fyller år om mindre än en månad, 8 Maj. Känns jätte konstigt att jag ska fylla 16. Fan va fort tiden går. Jag känner mig inte som en 16 åring, eller ja, jag vet inte. Det känns konstigt i alla fall. Men frågan är vad jag ska önska mig? Jag brukar alltid komma på en massa saker som jag önskar mig men i år har jag inte kommit på något. Antar att jag får kolla ut lite fina kläder och smycken, pengar funkar ju alltid också även fast det inte är lika roligt när man inte får några paket utan några sedlar. Haha ja, jag är då fortfarande jävligt barnslig. :)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer mot mot, mina vänner eller någon annan publiceras inte. Om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera så får jag se om jag är villig att göra det. Har du något att fråga mig så kan du självklart skriva det här i kommentarsrutan, annars kan du kontakta mig på: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback